Termeni si conditii

Home / Termeni si conditii

Termeni si conditii

Termeni si conditii ezhome.ro

Folosirea, inclusiv vizitarea si cumpararea produselor de pe site-ul www.ezhome.ro, presupune acceptarea in totalitate si de fiecare data cand accesati site-ul nostru, a termenilor si conditiilor sub care sunt furnizate aceste servicii si produse.

Va invitam sa cititi cu atentie capitolul Termeni si Conditii pentru a fi in cunostinta de cauza in momentul in care finalizati o comanda.

Pentru a putea finaliza o comanda, clientul trebuie sa accepte Termenii si Conditiile specificate in acest capitol, prin apasarea butonului „Trimite comanda”, acesta confirmand ca este de acord cu conditiile stipulate in Document.

Termenii si conditiile acestor servicii pot fi schimbate in orice moment de catre EZHOME SRL, fara a fi necesara o notificare prealabila a Clientului. Clientul are acces permanent la Termenii si Conditiile utilizarii serviciilor si este obligat sa le citeasca de fiecare data cand acceseaza site-ul nostru.

In cazul in care vanzarea a fost efectuata prin intermediul interactiunii directe intre Client sau orice reprezentant imputernicit de acesta si un reprezentant al EZHOME SRL, contractul incheiat nu va fi considerat contract de vanzare la distanta si nu vor fi incidente dispozitiile prezentilor Termeni si Conditii.

  1. Definitii

www.ezhome.ro – site aflat in proprietatea exclusiva a societatii EZHOME SRL, cu sediul social in Brasov, Str. Bujorului nr. 17, jud. Brasov, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J8/167/2017, CUI 36997691, organizata in baza legii romane;

SITE – Domeniul www.ezhome.ro si subdomeniile acestuia;

CONTINUT – toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;

– continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre EZHOME SRL prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

– orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat sau colaborator al EZHOME SRL UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

– informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de EZHOME SRL intr-o anumita perioada;

– informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care EZHOME SRL are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;

– date referitoare la EZHOME SRL, sau alte date privilegiate ale acesteia.

SERVICIU – serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile publice disponibile ale SITE-ULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic).

UTILIZATOR/MEMBRU – Persoana fizica ce are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare intre EZHOME SRL si acesta.

CONT – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITE-ULUI.

CLIENT – Persoana fizica sau juridica  care are sau obtine acces la CONTINUT.

DOCUMENT – prezentii Termeni si Conditii.

CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative- art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul.

NEWSLETTER / ALERTA – mijlocul de informare periodic, prin e-mail/sms, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre EZHOME SRL intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea EZHOME SRL cu referire la informatiile continute de acesta.

TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultate din vanzarea unui produs de catre EZHOME SRL catre Client.

  1. Aspecte Generale

2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Site-ului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre EZHOME SRL si acesta.

2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Membrului sau Clientului la prezentele termeni si conditii; Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri se aplica Termenii si conditiile valabile la momentul plasarii comenzii si notificarii acestuia in scris catre EZHOME SRL.

2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea site-ului public disponibil pe www.ezhome.ro.

2.4. Prin folosirea Site-ului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Site-ului, Continutului, Serviciului, EZHOME SRL sau oricarui tert cu care EZHOME SRL are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

2.5. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document:

2.5.1. Acesta renunta la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de EZHOME SRL prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea EZHOME SRL de orice natura (electronic, telefonic, etc).

2.5.2. EZHOME SRL va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

2.5.3. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

2.6. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze EZHOME SRL sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la EZHOME SRL destinate acestui scop.

2.7. Clientul nu poate sa revoce unilateral acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de EZHOME SRL. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de EZHOME SRL si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, EZHOME SRL va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

2.8. Acest Site este adresat doar Membrilor persoane fizice care au cel putin 18 ani si au capacitatea legala de a incheia acte juridice. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu adresa de livrare in Romania. Devenind Membru, persoana declara faptul ca intruneste conditiile sus-mentionate.

  1. Continut

3.1. Continutul, astfel cum este definit la pct. 1, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a EZHOME SRL, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

3.2. Membrului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de EZHOME SRL, includerea oricarui continut in afara site-ului EZHOME SRL, indepartarea insemnelor protejate de dreptul de autor al EZHOME SRL SRL asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al EZHOME SRL.

3.3. Orice continut la care Membrul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre EZHOME SRL si acesta si fara nici o garantie, implicit sau expres formulata din partea EZHOME SRL cu referire la acel continut.

3.4. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continutul numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale prezentului Document.

3.5. In cazul in care EZHOME SRL confera Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Membrul sau Clientul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea EZHOME SRL pentru respectivul Membru, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

3.6. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea EZHOME SRL si/sau al angajatului sau colaboratorului EZHOME SRL care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

  1. Contact

4.1. EZHOME SRL publica pe site datele complete si corecte de identificare pentru a fi contactat de catre Client sau Membru.

4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite automat EZHOME SRL sa il contacteze prin orice mijloc disponibil incluzand si mijloacele electronice.

4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact la sectiunea Contact- Scrie-ne! si trimiterea acestuia nu reprezinta in niciun fel un angajament din partea EZHOME SRL de a contacta Membrul sau Clientul.

4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate EZHOME SRL se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Membrului sau Clientului si EZHOME SRL, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea EZHOME SRL in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail sau prin anunturi pe site.

4.5. EZHOME SRL isi rezerva dreptul de a nu raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, personal etc).

  1. Newslettere si alerte

5.1. Membrul sau Clientul are dreptul de a-si exprima sau nu acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea EZHOME SRL.

5.2. Datele preluate de la Membru sau Client in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre EZHOME SRL in limitele Politicii de confidentialitate.

5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment:

5.3.1. Folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite.

5.3.3. Prin contactarea EZHOME SRL, conform cu informatiile de contactare, si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.

5.5. EZHOME SRL isi rezerva dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite newslettere si/sau alerte cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi newslettere si/sau alerte, fara nici un angajament ulterior din partea EZHOME SRL, sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.

  1. Politica de utilizare Cookie-uri pe www.ezhome.ro

6.1. Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, un text special, deseori codificat, trimis de un server unui navigator web si apoi trimis inapoi (nemodificat) de catre navigator, de fiecare data cand acceseaza acel server. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla) si este un fisier pasiv (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului).

6.2. Cookie-urile sunt folosite pentru autentificare precum si pentru urmarirea comportamentului utilizatorilor; aplicatii tipice sunt retinerea preferintelor utilizatorilor si implementarea sistemului de „cos de cumparaturi”. Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile EZHOME SRL pentru a oferi servicii confortabile utilizatorilor: ex: – preferintele in materie de produsele EZHOME SRL si istoricul cosului de cumparaturi. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ajuta la intelegerea modalitatii in care un utilizator beneficiaza de www.ezhome.ro, permitand imbunatatirea structurii si continutului dar excluzand identificarea personala a utilizatorului.

6.3. EZHOME SRL ofera de la bun inceput optiunea de a salva Cookie-urile www.ezhome.ro prin interfata ce permite conectarea utilizatorului la internet. Utilizatorul site-ului va putea accepta optiunea „Acest site foloseste Cookies”.

6.4. EZHOME SRL foloseste Cookie-uri de sesiune. Acestea vizeaza strict sesiunea de navigare si sunt active doar atat timp cat utilizatorul viziteaza site-ul www.ezhome.ro sau pana cand se inchide sesiunea de navigare.

6.5. Eliminarea cookie-urilor se va putea realiza prin intermediul programelor de mentenanta a sistemului de operare, care in cele mai multe cazuri ofera posibilitatea de a sterge cookie-urile din toate sau doar din anumite browsere utilizate.

6.6. Cookie-urile de pe site-ul www.ezhome.ro nu solicita informatiile cu caracter personal ale utilizatorilor si in majoritatea cazurilor nici nu identifica vizitatorii. Ceea ce colecteaza cookie-urile sunt informatii folosite strict pentru a oferi anumite functionalitati, iar sistemul de criptare a acestor informatii face ca decodarea si preluarea lor de catre terte parti fara autorizatie sa fie imposibile.

  1. Politica de vanzare online

7.1. Accesul la serviciu

7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Client sau Membru, fiind obligatorie crearea unui cont pentru a cumpara prin intermediul site-ului www.ezhome.ro.

7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Clientul va trebui sa accepte prevederile Documentului.

7.1.3. EZHOME SRL isi rezerva dreptul de a limita accesul Clientului la Servicii si/sau Contul Membrului pe perioada nedeterminata, in cazuri justificate de comportamentul Clientului, dreptul de a anula comenzile si de a bloca/sterge Contul acestuia in cazul in care considera ca in baza comportamentului avut de catre Client, accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel EZHOME SRL si site-ul www.ezhome.ro.  Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea Clientului in acest sens.

7.1.4. Dreptul EZHOME SRL prevazut la 7.1.3., de a limita accesul Clientului la Servicii  si/sau Contul Membrului pe perioada nedeterminata, include, dar nu se limiteaza la:

7.1.4.1. dreptul EZHOME SRL de a nu include Clientul in anumite campanii de promovare;

7.1.4.2. dreptul EZHOME SRL de a limita pentru o perioada determinata de timp, modalitatea de plata la livrare, in situatia in care Clientul anuleaza doua comenzi dupa ce acestea au fost preluate de curier de la EZHOME SRL spre a fi livrate.

7.1.4.3. dreptul EZHOME SRL de a bloca/anula orice comanda ulterioara a Clientului care a refuzat doua comenzi la livrare, nejustificat.

7.1.5. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.

7.1.6. In situatia in care se descopera accese partajate de mai multi Clienti, EZHOME SRL isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut.

7.2. Produse si servicii. Modalitati de plata.

7.2.1. EZHOME SRL poate publica pe site-ul www.ezhome.ro informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care EZHOME SRL are incheiate contracte sau acorduri de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.

7.2.2. EZHOME SRL poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti.

7.2.3. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.

7.2.4. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. EZHOME SRL nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura. In cazul in care plata se face prin card bancar, aceasta va fi confirmata in momentul in care se va emite factura catre Client. Pana in acel moment contravaloarea comenzii va fi blocata pe contul Clientului nefiind transferata in conturile EZHOME SRL.

7.2.5. In functie de modalitatea de plata pentru care opteaza Clientul, acestuia i se va transmite pe e-mail o factura proforma.

7.2.6. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor, caracterisitici si greutate, a preturilor, a stocurilor per produs si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / link-uri catre alte site-uri etc) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea EZHOME SRL, acestea fiind cu titlu de prezentare.  EZHOME SRL poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment, pana la plasarea comenzii, fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un potential client.

7.2.7. Plata produselor si/sau a serviciilor achizitionate prin intermediul serviciului se poate face in urmatoarele modalitati:

7.2.7.1. In numerar (cash), la momentul livrarii comenzii.

7.2.7.2.             Prin card bancar, la momentul plasarii comenzii on-line.

7.2.8. In cazul platilor online cu cardul, EZHOME SRL nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.

7.2.9. In cazul putin probabil cand EZHOME SRL nu va putea onora un produs/o parte din produse, pentru ca aceste sunt indisponibile, aceasta va notifica pe e-mail si/sau telefonic Clientul, oferindu-i informatii privind scoaterea din comanda a produsului ce nu mai poate fi livrat. Clientului ii vor fi  prezentate optiunile de care acesta dispune: fie poate astepta ca produsul sa redevina disponibil in stoc, fie sa anuleze comanda pentru produsul respectiv. Daca este cazul, EZHOME SRL va dispune rambursarea sumelor achitate de catre Client pentru produsele indisponibile in maxim 14 zile de cand a luat cunostinta de decizia Clientului.

7.3. Comanda online

7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate pe site, ofertele de preturi fiind limitate in timp (dupa perioada indicata, preturile anumitor produse pot suferi modificari iar cele promotionale nu vor mai fi vizibile pe site-ul www.ezhome.ro).

7.3.2. Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si valabile la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.

7.3.3. Contractul la distanta este considerat incheiat de catre EZHOME SRL atunci cand comanda plasata de catre Client este confirmata electronic de catre EZHOME SRL. Mai mult, inainte de a valida comanda Clientului si inainte de a expedia produsele, EZHOME SRL are dreptul sa contacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil / agreat de EZHOME SRL (telefonic sau e-mail), pentru a obtine confirmarea personala de catre Client a datelor sale de identificare si livrare. Clientii accepta ca EZHOME SRL nu poate fi fortat sa valideze/livreze produse catre persoane care nu au confirmat datele de livrare si identificare.

7.3.4. EZHOME SRL va putea proceda la denuntarea unilaterala a contractului si la anularea automata a comenzii efectuate de Client, chiar si fara o notificare prelabila adresata Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

  • activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea EZHOME SRL;
  • pentru alte motive obiective;
  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul platii online;

7.3.5. O comanda plasata nu poate fi modificata prin intermediul Contului. Daca Clientul doreste o modificare (includerea sau renuntarea la produse) acesta va contacta telefonic reprezentantii EZHOME SRL.

7.3.6. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, aducand la cunostinta EZHOME SRL acest aspect, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, luadu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

7.4. Comanda telefonica

7.4.1. Clientul/Membrul nu poate efectua comenzi telefonice. Clientul/Membrul va putea efectua doar comenezi on-line, in conditiile art. 8.3.

7.5. Contract si finalizare

7.5.1. EZHOME SRL va transmite catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client.

7.5.2. EZHOME SRL va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa.

7.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea EZHOME SRL, devine Contract onorat.

7.5.4. Contractul este incheiat pe perioada determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul Document.

7.5.5. In cazul in care exista diferente intre lista cu produse livrate si continutul coletului, Clientul are obligatia de a notifica EZHOME in maximum 24 de ore de la receptia coletului telefonic sau prin formularul de contact disponibil pe site, cu detaliile aferente (foto, explicatii etc).

7.6. Transport

7.6.1. Livrarea catre Client a produselor achizitionate de la EZHOME SRL este efectuata prin intermediul sistemului de curierat rapid.

7.6.2. Pretul livrarii produselor practicat de EZHOME SRL este de 20 RON (inclusiv TVA), daca valoarea comenzii este sub 300 RON. Pentru livrari in afara ariei de acoperire a serviciului de curierat se va percepe un tarif suplimentar de 1RON /km fata de cel mai apropiat centrul de distributie al Fan Courier. Distanta de la locul indicat de Client pentru livrare pana la cel mai apropiat centru de distributie va putea fi verificata accesand urmatorul link: http://www.fancourier.ro/tools/cautare-localitate/.

7.6.3. Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat expres Clientului la plasarea acesteia si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorii EZHOME SRL, numarul zilelor lucratoare din luna, numarul produselor din comanda etc.

7.6.4. Timpul de livrare al unei comenzi nu va depasi termenul de 30 de zile calendaristice de la confirmarea comenzii de catre EZHOME SRL.

7.6.5. In eventualitatea depasirii termenului de livrare legal, EZHOME SRL va informa Clientul prin e-mail si/sau telefon si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. Clientul are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre EZHOME SRL a unui raspuns din partea Clientului sau imposibilitatea contactarii Clientului la datele de contact indicate in termenul precizat se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare.

7.6.6. In cazul rezilierii Contractului si anularii comenzii in situatia prevazuta la art. 7.6.4., EZHOME SRL ramburseaza fara intarzieri nejustificate toate sumele platite in temeiul Contractului de catre Client in conditiile prevazute de OUG 34/2014.

7.6.6. Timpul de livrare al unei comenzi poate varia in functie de locul de livrare indicat de Client. Astfel incat, pentru comenzile ce urmeaza a fi livrate in Brasov, intervalul de zile poate varia de la 2 pana la 4 zile lucratoare iar pentru comenzile cu urmeaza a fi livrate in tara, numarul de zile necesar livrarii comenzilor poate ajunge la 7 zile lucratoare.

7.6.7. Comenzile a caror valoare depaseste 300 RON beneficiaza de transport gratuit in toata tara.

7.7. Calitate si garantii

7.7.1. EZHOME SRL respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare.

7.7.2. Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, astfel cum aceasta a transpus Directiva 1999/44/CE privind vanzarea de bunuri de consum si garantiile conexe iar daca daca in prezentarea produsului este precizat un termen mai lung de garantie decat cel legal, se aplica termenul mai lung.

7.7.3. Produsele comercializate de EZHOME SRL sunt noi, in ambalaje originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

7.7.4. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate si platite de Client/Membru de la EZHOME SRL. Clientul/Membrul intelege faptul ca producatorul/importatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru defectele generate de o terta parte sau de catre Client (furnizor servicii de telefonie, provider internet, furnizor electricitate, deteriorarea produsului la transport de catre Client sau lipsa ambalarii corespunzatoare de catre Client etc). Defectele astfel cauzate inlatura beneficiul garantiei. Produsele defectate din cauza utilizarii necorespunzatoare sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane neutorizate nu vor putea constitui obiectul garantiei.

7.7.5. In cazul in care se invoca lipsa de confomitate a produsului de catre Client si aceasta este constatata de EZHOME SRL, Clientul are dreptul de a solicita ca masura reparatorie in primul rand inlocuirea produsului, cu exceptia cazului in care masura este imposibilila sau disproportionata, caz in caz Clientului i se vor restitui toate sumele platite.

7.7.6. Masura va fi considerata ca disproportionata daca impune in sarcina EZHOME SRL costuri care sunt nerezonabile, lundu-se in considerare valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate, importanta lipsei de conformitate sau daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru Client.

7.7.7. Masura reparatorie va fi dispusa numai daca in urma verificarii produsului a carui neconformitate se invoca de catre Client, EZHOME SRL constata ca defectul exista si ca solicitarea clientului este intemeiata. Produsul este verificat in vederea constatarii lipsei de conformitate la sediul EZHOME SRL in urma preluarii acestuia de la Client. Costurile de transport de la Client in aceste situatii vor fi in sarcina EZHOME SRL.

7.7.8. In cazul in care nu se poate dispune ca masura reparatorie inlocuirea produsului a carui neconformitate a fost constatata de EZHOME SRL, Clientul va fi informat in acest sens. In cazul in care Clientul a platit pretul produsului, sumele varsate ca plata vor fi rambursate de catre EZHOME SRL in termen de maximum 14 zile, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.

7.8. Renuntarea la contract

7.8.1. Clientul se poate retrage din contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare pentru produsele platite fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere in termen de 14 zile de la data de la care Clientul a intrat in posesia fizica a produsului comandat.

7.8.2. Inainte de expirarea perioadei de retragere din contract, Clientul informeaza EZHOME SRL despre decizia sa de retragere din contract. In acest scop, Clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:

7.8.2.1. de a folosi modelul de formular de retragere;

7.8.2.2. de a face o declaratie neechivoca in care isi exprima decizia de retragere din contract;

Model de formular de retragere din contract in conformitate cu dispozitiile Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumaatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

“  Catre : EZHOME SRL

               Brasov, Str. Bujorului nr. 7, jud. Brasov

Telefon: 0731.991.919     

-Vă informez/Vă informam  prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastra din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse :

– Comandate la data (*)/primite la data (*)

– Numele Clientului:

– Adresa Clientului:

– Semnatura Clientului (doar in cazul in care acest formular este notificat pe hartie)

– Data”.

 

7.8.3. In cazul exercitarii dreptului de retragere,  returnarea produsului se va putea efectua, dupa parcurgerea etapei initiale prevazuta la art. 7.8.2, prin servicii de curierat, costurile aferente transportului fiind, conform legii, in sarcina Clientului. Clientului care a notificat EZHOME SRL  conform art 8.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsul va fi returnat in maxim 14 zile de la notificare, in caz contrar, EZHOME SRL considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.

7.8.3. Produsul returnat trebuie sa fie predat in aceeasi stare in care a fost livrat, cu toate accesoriile etichetele si documentele in orginal care l-au insotit. Clientul este direct responsabil pentru diminuarea valorii produsului returnat, rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produsului.

7.8.4. Daca constata aparitia unor elemente ce diminueaza valoarea produsului returnat in cazul Clientului ce s-a retras din Contract, EZHOME SRL va notifica Clientul in acest sens. EZHOME SRL isi rezerva dreptul de a restitui suma reprezentand contravaloarea produsului achizitionat de Client numai dupa verificarea produsului la sediul EZHOME SRL, retinand, daca este cazul, suma aferenta diminuarii de valoare a produsului returnat.

7.8.5. In cazul retragerii din contract a Clientului, EZHOME SRL ramburseaza sumele pe care le-a primit drept plata in termen de 14 zile de la care a luat cunostinta de decizia de retragere din Contract in conditiile art. 7.8.2.

  1. Frauda

8.1. EZHOME SRL nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.

8.2. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.

8.3. EZHOME SRL declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru / Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta EZHOME SRL.

8.4. Clientul sau Membrul va informa EZHOME SRL asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.

8.5. EZHOME SRL nu promoveaza SPAM-ul. Orice Membru/Client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.

8.6. Comunicarile realizate de catre EZHOME SRL prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

8.7. Urmatoarele scopuri atinse sau nu,  vor fi considerate tentativa de fraudare a Site-ului/Continutul si/sau EZHOME SRL. EZHOME SRL isi rezerva dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):

8.7.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.

8.7.2. de a altera sau de a modifica continutul Site-ului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre EZHOME SRL catre Membru / Client.

8.7.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza site-ul.

8.7.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre EZHOME SRL catre Membru/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.

  1. Limitare de responsabilitate

9.1. EZHOME SRL nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.

9.2. In cazul in care un Membru/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre EZHOME SRL violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii EZHOME SRL, conform detaliilor de contact, astfel EZHOME SRL sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.

9.3. EZHOME SRL  nu garanteaza Membrului sau Clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial si/sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al EZHOME SRL.

9.4. EZHOME SRL nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

9.5. EZHOME SRL este exonerata de orice vina in cazul utilizarii site-urilor si/sau al continutului transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul site-urilor, e-mail-ului sau al unui angajat al EZHOME SRL, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Membrului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.

9.6. EZHOME SRL nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:

9.6.1.  produsul va fi potrivit cerintelor clientului

9.6.2. produsele obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul site-ului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului.

9.7. In limita prevederilor Termenilor si Conditiilor, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie/ legatura/ tranzactie/ colaborare/ etc. care pot aparea intre Client sau Membru si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul site-ului.

  1. Forta majora si cazul fortuit

10.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, niciuna din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.

10.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligata/obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

10.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerata /exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o/il impiedica sa o duca la bun sfarsit.

10.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza, fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

10.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 15 zile de la data producerii evenimentului in limitele art. 10.3.

  1. Litigii

11.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc site-urilor si/sau al oricarui continut trimis de catre EZHOME SRL Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord, cel putin cu prevederile Termenilor si Conditiilor.

11.2. Orice disputa cu referire la prezentii Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si EZHOME SRL se va rezolva pe cale amiabila.

11.3. Daca solutionarea pe cale amiabila nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul EZHOME SRL, in conformitate cu legile romane in vigoare.

11.4. Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Ez Home ofera Membrului/Clientului posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniune si un comerciant stabilit in Uniune . In acest sens se poate utiliza urmatorul link catre platforma SOL: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

11.5. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

11.6. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

  1. Dispozitii finale

12.1. EZHOME SRL  isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.

12.2. In limita prevederilor Termenilor si Conditiilor, EZHOME SRL nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

12.3. EZHOME SRL isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

  1. Contact si alte informatii

13.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu EZHOME SRL sau cu site-ul detinut de aceasta (www.ezhome.ro), va rugam sa ne contactati la numarul de telefon :0731.991.919, de Luni pana Vineri, program 9:00-18:00, sau prin intermediul formularului de contact disponibil pe site-ul: www.ezhome.ro.

13.2. Orice comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul www.ezhome.ro de la Clienti privind functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea EZHOME SRL.

 

 

 

 

X